Ekonomiadministratör till Läkarleasing!

Ekonomiadministratör till Läkarleasing!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta hos ett av Sveriges största bemanningsföretag inom vård och omsorg? LäkarLeasing söker nu dig som vill vara med och stötta upp deras ekonomiavdelning.

OM TJÄNSTEN
LäkarLeasing har funnits sedan 2005 och bemannar den svenska och norska sjukvården med läkare och sjuksköterskor. Vi arbetar för att erbjuda vårdpersonal goda villkor, en känsla av tillhörighet och en kontroll över sin arbetssituation för att skapa en hållbar och attraktiv arbetsmarknad inom sjukvården. Vi erbjuder dig en tjänst på ett marknadsledande företag i en kontinuerligt växande bransch!

Som ekonomiadministratör på LäkarLeasing ligger ditt fokus vid att snabbt och tillförlitligt fakturera de enskilda uppdrag som utförts av LäkarLeasings konsulter runt om i Sverige.
Det genomsnittliga fakturaflödet uppgår till ca 1000 fakturor per månad. Du kommer att ingå i ett team på 3 personer. Vi arbetar med officepaketet, fortnox, interna CRM-system och din utrustning som du får på plats är en Iphone samt Macbook pro.

Du erbjuds
- Ett företag som präglas av en stark företagskultur där gemenskap, engagemang och entreprenörskap är något som tagit oss till där vi är idag
- Ett marknadsledande företag i en kontinuerligt växande bransch där det finns en plan och stöd för din personliga utveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Leverantörsreskontra
* Kundreskontra
* Återrapportering
* Påminelsehantering
* Kontinuerlig utveckling av arbetssätt och rutiner inom ditt arbetsområde
* Löpande kontakt med våra kunder och våra bemanningsansvariga
* Övriga ekonomiska uppgifter efter behov


VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Svenska
- Utbildning: Eftergymnasial utbildning med inriktning mot redovisning alternativt erfarenhet som motsvarar detta
- Färdigheter: Levreskontra, kundreskontra
- Har god datorvana

Det är meriterande om du har
- Språk: Engelska
- Färdigheter: Ekonomisystemet Fortnox

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Kommunikativ
- Positiv & prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2023
  • Ansök senast: 1 augusti 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024