Ekonomiadministratör till Lundgren Machinery AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Lundgren Machinery AB.

Om företaget:

Lundgren Machinery AB utvecklar, marknadsför och säljer förpackningsmaskiner med tillhörande reservdelar samt service. Företaget känner sig hemma i hela Europa med sikte på Världen och jobbar alltid nära sina kunder.

Lundgren Machinery AB står för produkter med hög kvalitet, nordisk prägel och en service utöver det vanliga. Att arbeta på Lundgren Machinery AB är att drivas av kvalitet och professionalism men också av omtanke och att bidra till varandras arbetsglädje. Lundgren Machinery AB pratar till och inte om varandra – för dem är det lika viktigt vad de gör som hur de gör det. Lundgren Machinery AB ser till helheten, gillar samarbete, tar eget ansvar och håller vad de lovar. De trivs i det mindre bolaget där alla ges möjlighet att vara med och göra skillnad i stort som smått.

Arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiadministratör arbetar du bland annat med löpande ekonomiarbete med månads- och årsbokslut, fakturering samt rapportering till ägare och underlag till koncernledningen. Vidare arbetar du med moms, skatt och intrastat. Du arbetar nära VD och ledningsgruppen för att bidra med resultat och siffror som bas för att bygga välgrundade beslut framåt. Ditt engagemang och din kunskap inom ekonomi är betydelsefull för att företaget ska fortsätta växa.

Här får du möjlighet att arbeta i en affärsstyrd organisation med stort fokus på en pågående tillväxtresa.

• Löpande ekonomiarbete
• Rapportering till ägare
• Arbetar nära VD och Ledningsgruppen

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller minst tre års operativ erfarenhet som exempelvis ekonomiadministratör eller ekonomiassistent
• Kunskap inom Excel
• Erfarenhet av affärssystem, meriterande med Swelog
• Meriterande med erfarenhet från ett projektbaserat företag
• Mycket goda kunskaper inom svenska och engelska, tal och skrift

För att passa i rollen ser vi att du är strukturerad och noggrann, och trivs i en roll där du får ta ägandeskap för att driva ditt arbete framåt. Du är en positiv och öppen person som trivs i en roll med flera kontaktytor. Du trivs med att arbeta självständigt, och ser lösningar snarare än problem tack vare din initiativrika sida. Vidare är du prestigelös och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


21 november 2024