Ekonomiadministratör till myndighet i Stockholm

Ekonomiadministratör till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat som ekonomiassistent eller ekonomiadministratör och vill arbeta på en myndighet? Ta då chansen att söka denna tjänst, välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Tjänsten är på heltid med start i början av augusti och kommer pågå i 12 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet sker på myndighetens kontor i centrala Stockholm och på funktionen IT-administration. Du kommer ingå i ett team tillsammans med 4 andra kollegor och arbeta för att stödja IT-avdelningen med ekonomiska frågor.

Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att du innan anställning behöver genomföra en säkerhetsprövning samt registerkontroll

Dina arbetsuppgifter

Du kommer arbeta i myndighetens ekonomisystem Unit 4 Business (UBW, Agresso) och delta i det löpande redovisningsarbetet. Hantering av kund och leverantörsreskontra samt att vara behjälplig vid bokslut ingår också i dina arbetsuppgifter. I tjänsten kommer du att assistera och ge service till flera personer. Du kommer vara ett operativt stöd och ha löpande kontakt med verksamheten och leverantörer.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller ekonomiadministratör

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2023
  • Ansök senast: 22 augusti 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024