Ekonomiadministratör till samhällsviktig kund

Ekonomiadministratör till samhällsviktig kund

Arbetsbeskrivning

Här får du chansen att arbetamed ett samhällsnyttigt uppdrag hos en kund somarbetar moten hållbar framtid.
Om uppdraget
Till detta uppdrag söker vi en ekonomiadministratörmed start 5 september 2024, uppdraget ska pågå till och med 4 september 2025, omfattningen avser en heltid, 40 timmar/vecka och utförs i kundens lokaler på Kungsholmen.
Uppdraget ska utföras hos en förvaltningsom verkar för attbereda och verkställa beslut om inriktning och omfattning för en långsiktigt hållbar kollektivtrafik.Obs. Tjänsten är säkerhetsklassad varav du behöver genomgå en säkerhetsprövning innan tjänsten ska påbörjas.
Dina arbetsuppgifter
Du arbetar till stor del med ekonomisk uppföljning och fakturahantering, utöver detta infattar arbetet uppgifter så som att lägga upp nya projekt, avsluta gamla och besvara frågor från kunder och entreprenörer gällande fakturaunderlag. Vidare sköter du verksamhetsbrevlådan och ser till att frågor besvaras löpande.
Dina kvalifikationer
Minst 4 års erfarenhet av fakturahantering i affärs- och ekonomisystem.
Minst 2 års erfarenhet av hantering av kundrelationer gällande faktura och andra ekonomiärenden.
Minst 4 års erfarenhet av användning av verktyget MS Excel för ekonomihantering.
Erfarenhet av affärs- och ekonomisystemet Unit 4 Business World.

För att passa i rollenhar du förmågan att skapa goda kontakter både internt och externtsamt är lyhörd och initiativtagande.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 4 juni.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på +46 70 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2024
  • Ansök senast: 4 juni 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024