OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du siffror och gillar administrativa uppgifter?
Då kan det vara just dig vi söker till vår kund Sarstedt i centrala Helsingborg.
Ansök redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!
Rollen
Som ekonomiadministratör kommer du att sköta det löpande på ekonomiavdelningen.
Det innebär att ta hand om leverantörsfakturor, bokföring, konteringar, lägga upp betalningar hos banken, kundreskontra, månadsbokslut mm.
Utöver den ekonomiska biten så kommer du även hantera andra arbetsuppgifter som är förekommande på kontoret såsom material, beställningar, boka resor etc.
Arbetstid: måndag – torsdag: 08:00 - 16:45, fredag 08:00 - 15:30
Tjänsten ska tillsättas omgående.
Din Profil
För att lyckas i den här rollen behöver du ha en ekonomibakgrund och gilla varierande administrativa arbetsuppgifter.
Goda datorkunskaper och behärska svenska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap av följande:
Visma Business
Office-paketet
Bra att veta!
Detta är ett konsultuppdrag med tillträde omgående. Som TEMP-TEAM konsult omfattas du av gällande kollektivavtal. Utöver avtalsenliga villkor erbjuds du en engagerad konsultchef som säkrar att du kommer väl tillrätta på din nya arbetsplats.
Intresserad?
Sök tjänsten som ekonomiadministratör redan idag. Vi har ett löpande urval till tjänsten och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Stefan Thorup på 0708-58 33 05
Varmt välkommen in med din ansökan!