Ekonomiadministratör till Skadetekniks huvudkontor i Örebro

Ekonomiadministratör till Skadetekniks huvudkontor i Örebro

Arbetsbeskrivning

Skadeteknik är ett av Sveriges mest anlitade saneringsföretag och en komplett partner för alla typer av sanering och räddning av restvärden.

Här arbetar idag drygt 100 anställda på något av företagets sju kontor.

Vill du ha en verksamhetsnära roll i ett växande företag? Nu söker Skadeteknik ytterligare en Ekonomiadministratör till huvudkontoret i Örebro. Som Ekonomiadministratör är du delaktig i det ekonomiska arbetet och bidrar till företagets bästa på kort och lång sikt. Hos Skadeteknik får du en omväxlande roll där du får möjlighet att utvecklas brett inom ekonomirollen. Låter det intressant? Då ska du fortsätta läsa.

Välkommen till Skadeteknik – en trygg och familjär organisation!

Om tjänsten
Skadetekniks ekonomiavdelning består i dagsläget av två personer, men företaget växer och behöver nu utöka med ytterligare en medarbetare. Som Ekonomiadministratör kommer du bland annat att arbeta med:

- löpande bokföring och avstämningar
- kund- och leverantörsreskontra
- fakturering
- delta i månads- och årsbokslut
- löneadministration

För att du ska trivas och få en bra introduktion i ditt arbete kommer du att erbjudas hjälp och stöttning av dina kollegor på ekonomiavdelningen. Du rapporterar till Ekonomiansvarig.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

- Relevant utbildning och några års erfarenhet av att arbeta med ekonomi och löner.
- Flytande kunskaper i svenska, i både tal och skrift.
- Erfarenhet av relevanta löne- och ekonomisystem, gärna Kontek och Pyramid.

Som person är du driftig, har stor ansvarskänsla och är noggrann med ett strukturerat arbetssätt. Vidare är du social, serviceinriktad och du trivs med att samarbeta och kommunicera med både interna och externa kontakter. Flexibilitet och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt är egenskaper som vi värdesätter högt. Du ser dig även som en trygg person med skinn på näsan.

Om Skadeteknik
Skadeteknik är ett familjeägt företag som startades 1989. Vi har en stadigt ökande efterfrågan på våra tjänster och i dag finns kontor i Örebro, Motala, Karlstad, Karlskoga, Nyköping, Nässjö och Jönköping. I Skadeteknikkoncernen ingår även två Fastighetsbolag.

Information och ansökan
I den här rekryteringen har Skadeteknik valt att samarbeta med AxÖ Consulting. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi svarar gärna på frågor från dig, ring eller mejla rekryteringskonsult:

Jakob Erlingsson:

- Jakob.erlingsson@axoconsulting.se
- 070-687 97 58

Linda Axäng:

- Linda.axang@axoconsulting.se
- 079-340 54 42

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2023
  • Ansök senast: 5 december 2023

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


19 december 2024

Ekonom

Ekonom

19 december 2024

Ekonomiassistent

14 december 2024

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

13 december 2024