Ekonomiadministratör till storbank

Ekonomiadministratör till storbank

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en person med erfarenhet av ekonomiadministration som är villig att hugga i där det behövs. Befattningen är placerad i Sundbyberg och konsultuppdraget beräknas pågå i ca 3-6 månader, arbetet omfattar såväl operationella dagliga uppgifter som bokslutsarbete.

Arbetsuppgifter
löpande redovisning,
valutaavstämningar
Avstämning av balans- och resultatkonton.
Reskontraavstämning
Uppföljning av kostnader till leverantörer
Dagliga betalningar
Vid månadsskiftena ingår också bokslut och produktredovisning.
Månatlig Fakturering vissa kunder

Erfarenhet
Civilekonom eller motsvarande utbildning
Mycket goda Excelkunskaper
> 1 års erfarenhet av arbete på ekonomiavdelning
Van att arbeta på engelska
Erfarenhet av att arbeta som konsult, van att snabbt komma in i nya arbetsuppgifter

Systemerfarenhet
Gärna banksystem
Excel
Gärna något bokföringssystem (Visma)

Personliga egenskaper
Positiv med hög leveranskapacitet
Flexibel och prestigelös, anpassningsförmåga till ändrade förhållanden
Driven, självständig med ett proaktivt förhållningssätt men lätt för att samarbeta
Har mycket god förmåga att organisera och strukturera sitt eget arbete

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Elin Hansen på elin.hansen@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-09-25.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 23 februari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


3 oktober 2024

3 oktober 2024