Ekonomiadministratör till stort bolag i Södertälje

Ekonomiadministratör till stort bolag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Till vår kund med kontor i Södertälje söker vi nu en Support Specialist till deras organisation inom Finance & Business-kontroll. Där uppdraget är att driva och vidareutveckla deras delade servicecenter som arbetar med bland annat kundfordringar. Vår kund är verksam i transportbranschen och har sitt fäste runt om i världen.

Din roll

Vi hjälper vår kund att förstärka sitt team med en ny medarbetare med god kunskap om leverantörsreskontra. Den här rollen passar dig som har 1-2 års arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra, antingen på heltid eller deltid bredvid studier.

Arbetsdagarna är intensiva och du kommer att svara på komplexa frågor och serviceförfrågningar via telefon och e-post. Du kommer även att undersöka komplexa avvikelser, utföra analyser och lösa problem för kunder, leverantörer och kollegor.

Teamet består idag utav 6 personer som jobbar mycket med att leverera support på ett professionellt och personligt sätt, med en serviceinriktad attityd.

Start: Omgående

Placering: Södertälje

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 08.00 - 17.00

Konsultuppdraget förväntas starta omgående och pågå till och med september 2021. Efter detta finns chans till förlängning i uppdraget eller eventuellt överrekrytering direkt till vår kund.

Din profil

Vi söker dig som:

- Har arbetslivserfarenhet inom leverantörsreskontra, inkassoarbete eller annat administrativt arbete som rekryteraren finner likvärdigt
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Meriterande kompetenser är:

- Kandidatexamen inom ekonomi eller motsvarande
- Kunskaper i polska, tyska eller franska
- Erfarenhet inom kundreskontra


Vidare önskar vi att du är en driven och initiativtagande person som är duktig på att analysera och lösa problem. Du har stor servicekänsla och god systemvana. Du har en god kommunikativ förmåga då rollen innebär mycket kontakt internt och externt.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2022

Liknande jobb


21 november 2024