Ekonomiadministratör till VEAB

Ekonomiadministratör till VEAB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta i ett branschledande och familjärt företag där du tillsammans med ett mindre team arbetar med det löpande ekonomiarbetet. Tjänsten innebär en roll där du stöttar upp avdelningen i det ekonomiska arbetet och även hjälper till med övriga administrativa uppgifter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära:
• Registrering av leverantörsfakturor
• Bokföra in- och utbetalningar
• Vid behov stötta upp med löpande fakturering
• Inköp av kontorsmaterial

Tjänsten som ekonomiadministratör är ett konsultuppdrag på heltid i 3–4 månader. Urval sker löpande så dröj ej med din ansökan.

Om dig
Du som söker har kunskap om ekonomiadministrativt arbete, antingen förvärvat genom en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller genom arbetslivserfarenhet.
Du trivs i en föränderlig miljö där du engagerar dig i att skapa mervärde för organisationen genom ständig utveckling. Vidare ser vi att du är strukturerad, självständig och trivs i en roll som innebär mycket kontakt med andra. Du är prestigelös och vågar fråga eller be om hjälp. En god stämning och gemenskap är viktigt på denna arbetsplats, du förväntas därför bidra till detta genom en positiv inställning och stöttande förhållningssätt gentemot kollegor.

Om VEAB
VEAB i Malmö är ett av de ledande företagen inom ventilationsbranschen. Verksamheten består i huvudsak av att utföra ventilationsentreprenader och service på fastighetstekniska installationer. Vi arbetar över hela Skåne och med kontor i Malmö, Kristianstad och Helsingborg.
Vi tar ett helhetsgrepp och utför alla typer av installationer inom klimatbranschens områden för att få ett optimalt inomhusklimat. Vår tekniska kompetens och servicetänkande ger alltid en behovsanpassad och energieffektiv lösning.

Om ansökan
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Axel Wrangel via Axel.wrangel@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se 

Varmt välkommen med din ansökan.

Ekonomiadministratör | Ekonomi | Ekonomiadministration | Affärssystem | Malmö | Skåne | Fakturering | Bokföring | Ekonomisystem

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


21 november 2024