Ekonomiadministratör/Ekonomiassistent till Göteborgs Stad

Ekonomiadministratör/Ekonomiassistent till Göteborgs Stad

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en kvalificerad ekonomiadministratör/ekonomiassistent till vår kund inom den offentliga sektorn.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar omgående efter överenskommelse och pågår fram till den 31 september med goda möjligheter till förlängning. Den förväntade arbetsinsatsen är beräknad till 100%.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiadministratör/assistent kommer du främst arbeta inom området leverantörsreskontra tillsammans med en arbetsgrupp.
Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Hantera ofullständiga fakturor - det avser leverantörsfakturor som saknar information

- Posthantering av påminnelser, inkasso med mera

- Ärendehantering - svara på frågor från frågeställare (administratörer och chefer från kundförvaltningar)

- Registrera behörigheter i olika system

Dina kvalifikationer

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent/ekonomiadministratör

- Erfarenhet av arbete i ekonomisystem

- Grundläggande kunskaper om redovisning och bokföring

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 26 augusti 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024