Ekonomiadministratör/Receptionist

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som är van att arbeta i telefonväxel och ge service, administrera post och sjukanmälningar, rekvisitioner och fakturor men du ska även kunna sköta löpande redovisning, och skatt- och momsdeklarationer för två av kunden närstående bolag, göra avstämningar, ansvara för anläggningsregister, ta ut rapporter samt göra löner i de förutnämnda bolagen. Förutom dessa uppgifter ska du sköta statistik för vår uppdragsgivares säljare. Tjänsten avser en projektanställning, på heltid 07.00 - 16.00. Orten är Karlstad. Vi söker dig som har vana av att jobba i ett privatägt företag där du arbetat med ekonomirelaterade frågor. Du gillar att hålla ordning och reda på mycket papper och arkivering. Du ska kunna Word, Excell och Hogia lön. Meriterande är om du arbetat i PengVin. Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast 6 januari 2010, då vi önskar dig på plats i slutet av januari.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 21 december 2009
  • Ansök senast: 6 januari 2010

Liknande jobb


21 november 2024