OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent med lång erfarenhet om du uteöver detta har en universitetsutbildning i bakgrunden är detta en merit. Tjänsten är till början en bemanning som efter tre månader övergår i en vikariatanställning hos företaget. Arbetsuppgifterna kommer bl.a. bestå av: Registrering av kundorderunderlag samt inscanning och arkivering av avtal. Delta och driva interna utredningar och administrativa uppdrag. Ex ta fram beslutsunderlag, rutiner för intern redovisning, kontroll/uppfölning av tidsredovisning. Registrering och uppdatering av policydokument, rutinbeskrivningar och checklistor. Du kommer vara ett stort stöd och avlastning[till företagets controller. Vi ser gärna att du är noggrann och har en förmåga att arbeta med flera uppdrag samtidigt samt tycker om att arbeta tillsammans med andra. Du är målorienterad och självständig. Du bör ha lång erfarenhet inom ekonomiarbete. Du ska ha vana från bokslutsarbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001