OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi efter en Ekonomiansvarig som vill vara med på vår tillväxtresa.
Vi söker dig som vill arbeta med ekonomi och administration i Servistore och dess systerbolag. Vi erbjuder en arbetsplats med mycket allvar och affärsdriv där vi sätter stor stolthet i det vi gör. Vår strävan att vara så innovativa som möjligt är ständigt levande och för att nå dit ser vi till att trivas tillsammans och ha kul längs vägen. Servistore erbjuder Self Storage till privatpersoner och företag och har sedan starten 2006 utökat verksamheten till snart 10 anläggningar.
I dina arbetsuppgifter ingår alla typer av ekonomifrågor, löpande bokföring och redovisning. Du kommer att ha den enda ekonomirollen i verksamheten, vilket gör att frågorna du ställs inför kan variera mellan enklare och mer avancerade. Eftersom vi i nuläget är relativt små och verksamheten dynamisk kommer även andra administrativa arbetsuppgifter som inte endast är inom ramen för ekonomirollen att ingå. På ett par års sikt ser vi att din roll kommer att bli mer renodlad inom ekonomi i takt med att verksamheten växer och utvecklas.
Det här har du erfarenhet utav:
- Löpande bokföring, månadsbokslut och redovisning
- Kund- och/eller leverantörsreskontra
- Årsredovisning
- Avancerad användning av Excel och förmåga att använda teknik på ett effektivt sätt
- Erfarenhet av affärssystem (vi jobbar i Pyramid och Fortnox men ser det som värdefullt även med andra erfarenheter)
- Arbete i privata små/medelstora bolag
Du skriver under på punkterna nedan:
- Jag är mycket noggrann, håller ordning omkring mig och har blick för detaljer.
- Jag fungerar bäst när jag får arbeta självständigt och styra upp min egen arbetsdag.
- Jag trivs med att jobba tillsammans med kollegor och har lätt att sitta tillsammans med andra och jobba.
- Jag är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera, samverka med andra och bidra till effektivitet på arbetsplatsen
- Jag är okej med att lyssna på rockklassiker under arbetsdagen men, ansvarar också gärna för att det blir annan musik åtminstone någon gång ibland.
- Jag är öppen för att spela flipper eller ta en promenad med kollegorna ibland på lunchen samtidigt som jag gärna introducerar dem för en lunchaktivitet som jag gillar.
Låter det intressant?
Tjänsten är tillsvidare på heltid och tillträde enligt överenskommelse. Placering på vårt fantastiska (om vi får säga det själva) kontor på Tornbyvägen 1, gångavstånd till resecentrum. Vi vill ha din ansökan senast den 15 oktober, men sök gärna redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Carinci