OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är det dig vi saknar i vårat företag?
Vill du ha möjlighet att utvecklas i din yrkesroll på ett trivsamt och växande företag så är Indomi, företaget som du bör läsa vidare om i annonsen. Indomi är ett företag inom hälsa och boende med säte i Falun och har verksamheter på flera orter i landet. På Indomi är vi cirka 50 anställda.
I den här utvecklande rollen arbetar du med arbetsuppgifter som redovisning, löner, rapporter, bokföring, bokslut och administrativa uppgifter. Du har ett nära samarbete med och rapporterar direkt till VD. Tjänsten är en tillsvidareanställning.
För att lyckas i rollen behöver du ha en hög arbetskapacitet och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Du blir också en viktig del i trivseln på företaget. Som person är du självgående och ansvarstagande. Du har ett strukturerat arbetssätt och är en prestigelös problemlösare som har god förmåga till samarbete.
Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet samt goda kunskaper inom IT, erfarenhet av ekonomisystemen Visma och Fortnox samt känner dig bekväm med alla delar av Officepaketet.
Något eller några års relevant arbetslivserfarenhet är meriterande. Stor vikt kommer vid rekryteringen att läggas vid personliga egenskaper och personlig lämplighet.