OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en central roll på vårt huvudkontor i Nyköping söker vi en ansvarsfull och utåtriktad person som vill ha dagliga utmaningar och som självständigt kan hantera många arbetsuppgifter och samtidigt vara en del av vårt backoffice team. Arbetsuppgifter Eftersom du är ensam på ekonomifunktionen kommer du att arbeta med alla förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. I dina arbetsuppgifter ingår:
- Budget och uppföljning
- Löpande redovisning
- Kundreskontra inkl. fakturering
- Leverantörsreskontra inkl. leverantörsbetalningar
- Löner
- Förberedelse för bokslut
- Avtalsförsäkringar
- Ekonomisuppport till företagsledning
- Vissa administrativa uppgifter som posthantering och inköp av kontorsmaterial
Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens och några års erfarenhet av liknande arbete. Du skall vara van användare av Microsoft Office. Som person skall du vara självgående, noggrann, ordningsam och ha hög social kompetens.
Tjänsten är en heltidstjänst med tillsvidareanställning, tillträde snarast. Vi vill ha din ansökan omgående då intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Marcus Ekoff
070 605 39 49