OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en ekonomiansvarig för ett längre tids konsultuppdrag till ett företag i Limhamn med ev.möjlighet till anställning.Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för löpande redovisning, fakturering, orderregistrering, moms- och skattedeklarationer samt administration kring löner, pensioner och försäkringar.Du kommer även att göra månadsbokslut samt ansvara för rapporteringen till huvudkontoret i Schweiz.Lämplig bakgrund: Du är antingen civilekonom, alternativt gymnasieekonom, med några års erfarenhet av kvalificerad redovisning och bokslut, Goda kunskaper i Visma SPCS Administration 2000 (eller liknande), Microsoft Office och löneprogram krävs.Du behärskar engelska i tal- och skrift.Det är bra om du har erfarenhet av en helhetstjänst i det mindre bolaget och har förståelse för helhet och flöden. I denna rekrytering arbetar vi med ett löpande urval och vi ser fram emot din ansökan snarast.