OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skeppshultstegen AB säljer och marknadsför aluminiumstegar och rullställningar.
Vi är ett engagerat team som levererar ett komplett sortiment av stegar, arbetsbockar och rullställningar. Vi kan lösa även kundernas behov av specialanpassade trappor och övergångar. Våra kunder finns inom bygghandel, industri och ren webhandel i de nordiska länderna.
En flexibel möjlighet i ett starkt team för dig som kan ekonomi!
I jobbet kommer du att arbeta med och vara involverade i det mesta inom företaget, då vi är en liten organisation med cirka 15 anställda. Huvudsakliga arbetsuppgifter är sköta och ansvara för fakturering, löpande redovisning, månadsbokslut och personalfrågor. Du kommer att vara involverad i och en resurs avseende kalkylering, lagervärdering och lönsamhetsuppföljningar.
Vem är du?
Du har erfarenhet av arbete inom ekonomi och administration, är van vid att arbeta med MS Office programmen och något affärssystem, gärna Monitor. Du trivs med att ha både bredd och djup i arbetet och tvekar inte att hjälpa kollegor när så behövs. Som person är du ansvarstagande, engagerad, noggrann och positiv.
Tjänstens omfattning kan anpassas till innehavarens förutsättningarna. Uppgifterna för Skeppshultstegen AB är deltid. Det finns möjlighet att komplettera tjänsten med andra uppdrag för att erbjuda en heltidstjänst.
I denna rekryteringen samarbetar Skeppshultstegen AB med Finnveden Säljkraft AB. Ansvarig rekryterare är Johan Sandahl, 0370-302501. Ansök på www.finnvedensaljkraft.se
Kontakta gärna VD, Boel Felixson (073 275 48 80) för mer information.