Ekonomiansvarig - Helsingborg

Ekonomiansvarig - Helsingborg

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi just nu en ekonomiansvarig för arbete på deras kontor strax utanför Helsingborg. Tillträde omgående och arbetstid förlagd dagtid. Omfattningen är mellan 50-100 % och bestäms enligt överenskommelse. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd hos kund.
Arbetsuppgifterna kommer innefatta övergripande insikt i ekonomi, löpande bokföring, fakturering och månadsrapporteringar men du kommer även ha hand om företagets försäkringar, bokningar av bilar och hotell etc vid kundes egna anställdas tjänsteresor etc. Erfarenhet från relevant bokföringsprogram är ett krav och har du tidigare arbetat i Visma är det meriterande.
Som person är du positiv och glad, strukturerad och har lätt för koordinera och ansvara för dina olika arbetsuppgifter. Du har tidigare arbetat med bokföring och annan administration samt relevant utbildning och ett par års tidigare yrkeserfarenhet inom ekonomi är ett krav.
Vi tillämpar löpande urval och känner du att du är rätt person för tjänsten är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-personal & rekrytering AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 14 april 2023

Postadress

Rådhustorget 10
Helsingborg, 25221

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024