OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en konsult / interim som ekonomiansvarig till Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm.
Har du erfarenhet som redovisningsansvarig eller ekonomiansvarig och vill hoppa på ett interimsuppdrag under hösten under en rekryteringsprocess? Vill du jobba i ett mindre bolag inom medtech-sektorn med mycket frihet under ansvar? Sök då uppdraget som ekonomiansvarig hos Intramedic i Sollentuna, norr om Stockholm!
Ditt anställningserbjudande
Intramedic är ett dynamiskt och växande medicintekniskt företag med verksamhet i Sverige och Danmark. Intramedic säljer och utför service på utrustning från flera internationellt marknadsledande leverantörer där huvuddelen är inom diagnostisk lungfunktion, testutrustning och rehabilitering. Intramedic har ett starkt varumärke inom sin bransch och på företaget är det en harmonisk stämning med hög trivsel.
Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiansvarig på Intramedic kommer du att sköta det svenska bolaget från ax till limpa. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
• Löpande redovisning
• Leverantörs- och kundreskontra
• Månadsrapportering
• Ta fram olika rapporter till ledningen
• Lönehantering
Värt att veta
Det här är ett konsult/interimsuppdrag på cirka 6 månader där du kommer bli anställd av oss på TNG men jobba ute på Intramedic. Det finns även möjlighet att jobba som underkonsult. Kontoret ligger i Sollentuna, norr om Stockholm, med 5 minuters gångavstånd från pendeltågstationen. Du kommer ha möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.
Våra förväntningar
Vi söker dig som tidigare har arbetat som ekonomiansvarig och med lön. Du har ett troligtvis ett intresse för HR och har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har även grundläggande kunskaper i Microsoft Excel. Du är nyfiken, serviceinriktad samt självständig och du trivs med att ta ansvar över dina egna arbetsuppgifter.
Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Navision men inget krav.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07