OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varmt välkommen att söka tjänsten som ekonomiansvarig med PA-kompetens på ett mellanstort vårdföretag med låg personalomsättning!
Här får du arbeta tätt ihop med enhetschefer och ledning genom månadsbokslut och löpande avstämningar, uppföljning av resultat för våra olika verksamheter, samt kvalitetssäkring och utveckling av respektive verksamhetsområden.
Du ska sköta om allt som har med företagets ekonomi att göra, samt personal i form av löner. I dagsläget arbetar vi i FortNox.
Du kommer att vara ansvarig för all administration, förvaltning och underhåll av våra systemstöd så som Timekeeper, Companyexpense, Infosoc, SharePoint, mfl.
Kunskaper i Microsoft Office 365 är ett krav.
Kunskaper om rådande arbetslagstiftning är meriterande.
Det ingår även ett ansvar för inköp till och delegering av löpande underhåll på huvudkontoret, samt att svara i växeln.