OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag hos en av våra kunder söker vi en person som ska ansvara för deras ekonomi och administrationen kring detta. Initialt är detta ett uthyrningsuppdrag på 50 % (hur detta fördelas per vecka är förhandlingsbart), men som med tiden kan bli mer timmar och även en fast anställning hos vår kund (detta är dock inget man måste förpliktiga sig till på en gång).
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att du bland annat ansvarar för fakturering och redovisning, kundreskontra, leverantörsfakturor, löner, moms osv. Har du erfarenhet av och kan göra månads- och årsbokslut är det meriterande, dock inget krav. Det absolut viktigaste är att du kan hantera löpande redovisning, fakturering och administrationen kring detta.
Start för detta uppdrag är förhandlingsbart, men gärna så snart som möjligt, och det pågår tillsvidare.
Vår kund är ett företag inom elektrikerbranschen med ca 20 st anställda.
Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Backman, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-57 66 63 eller e-post: (OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mejl).