Ekonomiansvarig sökes till familjärt bolag i Sundbyberg

Ekonomiansvarig sökes till familjärt bolag i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en noggrann, strukturerad och kunnig ekonom som vill ta ansvar över ekonomin på ett roligt bolag? Motiveras du av att utveckla processer, ta ett högt ansvar samt vara med på en digitaliseringsresa? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av Ekonomiansvarig till två av deras bolag i en större koncern. I rollen kommer du att ha fullt ansvar över löpande bokföring, leverantörsreskontra, inleveranser, in-och utbetalningar, månadsbokslut samt förberedelse för löner. Det är en mindre organisation och du kommer vara ett team med en administratör. Det finns mycket utrymme för utveckling i rollen och bolaget satsar stort på digitalisering.

Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.


Om företaget
Vår kund är ett familjeägt bolag inom Städmaskinbranschen som tillhandahåller försäljning, reparation och service. Mer information ges vid personlig kontakt

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och gärna i mindre bolag. Du har minst gymnasial utbildning och flerårig erfarenhet inom ekonomi. Det är högt meriterande med erfarenhet av bygg/ anläggning. Du har hög systemvana och vill gärna driva igenom digitala projekt. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett strategiskt tankesätt.

Som person är du driven, prestigelös och analytisk. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Du motiveras av utveckling och vill vara både operativ och strategisk i din roll. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024