OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort intresse för ekonomi och vill kombinera detta med lön och HR. Då kan detta vara något för dig!
Vi tror att du som söker är ekonom eller har en bakgrund från en liknande roll där du snabbt har förmåga att sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter.
I rollen som ekonomiansvarig kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå i:
-Löpande bokföring
-Kund- och leverantörsreskontra, fakturering och betalningar
-Löneadministration
-Sammanställning av månads- och årsbokslut
-Rapportera skatter och avgifter
-Behjälplig vid revision och årsredovisning
För att lyckas och trivas i rollen behöver du vara intresserad av att agera stöd i olika ekonomifrågor samt personalfrågor då HR också kommer att vara en del av din arbetsroll. Det är en fördel om du har arbetat i Visma lön och Hogia ekonomi tidigare. Som person har du en förmåga att se både detalj och helhet. Att vara kommunikativ, strukturerad och noggrann ser vi som en självklarhet. Du är en social och utåtriktad person som är intresserad av ett roligt och utmanande arbete med goda möjligheter till utveckling.
Välkommen att skicka in din ansökan