OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet.Vi är en organisation utan glastak, där befordringar inte bestäms av ålder eller år i företaget utan av vad just du bidrar med. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!
Vi erbjuder dig
- En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation
- Enligt en av våra medarbetare - "en väldigt rolig plats, skratt dagligen men också utmaningar i arbetet"
- Ett kontor placerad vid vattnet och möjlighet att på lunchen ta ett dopp, löptur eller varför inte bara häng på en filt i hamnparken!
Om tjänsten
Som ekonomiansvarig är du en viktig spelare i teamarbetet kring det löpande ekonomiarbetet för samtliga bolag inom Bredablickgruppen, vilket för närvarande är fem stycken bolag; Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services, Sustend, Värmlands Fastighetsservice och Upplands Fastighetsservice i Uppsala.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Månadsavstämningar, kvartalsbokslut och årsbokslut
- Årsredovisning samt deklarationer
- Ansvarig för löpande redovisning
- Kontakt med leverantörer, kunder, myndigheter samt revisorer
- Rapportering till ekonomichef och VD
Vi söker dig som
- Har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har 2-5 års erfarenhet av revisions- eller redovisningsbyrå eller från förvaltningsbranschen, alternativt att du har erfarenhet från en ekonomiavdelning där du arbetat med bokslut. Därmed är du självgående i redovisning och bokslutsarbete.
- Är flytande i svenska i både tal och skrift samt behärskar engelska väl
Som person ser vi att du är
- Självgående: Du har förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete
- Noggrann: I ditt arbete med moms och skatt är det av största vikt att vara noggrann med alla detaljer
- Initiativtagande: Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för vår organisations utveckling
- Samarbetsförmåga: Du kommer utföra en stor del av uppgifterna i team och säkerställer även ett gott samarbete med våra kunder
Övrig information
- Placering: Malmö
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt
Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.