OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pluggar du ekonomi och vill du bygga på ditt CV? Eller är det så att du är intresserad av ekonomi och vill du bidra till föreningslivet i Örebro? Då har du kommit rätt och bör läsa vidare...
Vi söker nu en ekonomiansvarig som vill vara med och hjälpa oss i den fortsatta resan mot att fler ska kunna spela hockey i Örebro. Som ekonomiansvarig sitter du med i styrelsen och har ansvar för följande uppgifter:
Budget
Bokföring
Fakturor
Inköp
Betala övergångar + domare
Växelkassa
Skicka kontrolluppgifter till skatteverket
Deklaration
Uppdraget omfattar ca 2-4h/månad, men är du intresserad och vill utveckla tjänsten kan du självklart lägga ned mer tid.
Vad kan vi erbjuda dig? Eftersom vi är en förening som lever på spelarnas pengar är det inte möjligt för oss ersätta dig ekonomiskt, MEN. Vad vi kan erbjuda är en väldigt bra erfarenhet till ditt CV eftersom det hos arbetsgivare värderas högt med ideellt arbete. Dessutom får du erfarenhet av ett väldigt brett arbete med mycket ansvar.
Du kommer få en gedigen introduktion av nuvarande ekonomiansvarig och vidare även stöttning av resterande medlemmar av styrelsen. Utöver detta kommer du ju självklart också få se Örebros näst bästa hockeylag spela match, HELT GRATIS!;)
Vem söker vi? Vi söker dig som har ett engagemang och vill utvecklas inom ekonomi. Du bör vara självgående och ansvarstagande och är du intresserad av hockey är det ett plus, men inget krav.
Vilka är vi? Hc Örnen är "spelarnas förening" där det är till största del spelarna som driver föreningen framåt. Föreningen består endast av ett A-lag som spelar i division 3. Vi vill verka för att så många som möjligt ska kunna fortsätta spela hockey så länge man bara vill.
Låter det intressant? Skicka din ansökan till ornenhockey@gmail.com eller ring rekryteringsansvarig Oskar Trulsson på 073 752 97 90
"Få Örnen att sväva högre"
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.