Ekonomiansvarig  till Storfors

Ekonomiansvarig till Storfors

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Är du en ekonom som är nyfiken, initiativtagande, vill förstå helheten och vill vara med och påverka? Ja, då är det här kanske ett jobb för dig?
Structo Hydraulics är en av Europas ledande komponentleverantörer för hydraulindustrin. Det här är en arbetsgivare som satsar på sin personal, bland annat genom intressanta och breda tjänster, kvalificerade vidareutbildningar, friskvårdsbidrag och eget fint gym. Tjänsten är attraktiv för dig som har jobbat med redovisning ett par år och som vill landa i en naturskönt belägen ort i Värmland. Storfors är känt för sina vackra kulturmiljöer, ofta med inslag av bäckar, vattenfall och slussar samt rester av forna tiders järnproduktion, och har även vunnit pris som Sveriges bästa skolkommun två år i rad. Söker du utvecklingsmöjligheter är det här en tjänst som ger dig bredd och värdefulla erfarenheter från svensk klassisk tillverkningsindustri. Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Structo Hydraulics. Givetvis ordnar vi så du får komma och träffa företaget innan du bestämmer dig.
Sök tjänsten nedan eller hör av dig till ansvarig rekryterare om du har frågor.
Välkommen med din ansökan!


Dina arbetsuppgifter
På den här trevliga ekonomiavdelningen får du jobba med det mesta inom ekonomi bl.a. månads- och årsbokslut, deklarationer, budget, cashflow samt sitta med i dotterbolagets ISMT Europes styrelse, men även operativa sysslor som lagerstatus, register, bankkontakter och betalningar med mera – låter det intressant? Arbetsort Storfors, 6 veckors semester och flextid. Inledningsvis krävs det att vara fysiskt på plats men längre fram fungerar det att jobba på distans viss del.

Din profil
Om du har en ekonomutbildning och erfarenhet från tillverkningsindustrin kan du vara helt rätt för denna tjänst!
Du lockas av att arbeta i ett mindre företag där du får ett övergripande helhetsperspektiv och stort inflytande. Du bör ha jobbat några år med bokföring och har vanan att hantera de flesta vanligt förekommande arbetsuppgifterna på en ekonomiavdelning. Eftersom företaget har indiska ägare är förutsättningen att du har god skriftlig och muntlig engelska. Som person är du prestigelös, noggrann och serviceminded. Du har en positiv inställning och gillar att samarbeta. Har du dessutom erfarenhet från affärssystemet Garp är det ett plus.


Om Industrisupport
Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter runt om i Värmland och Närke. Vi rekryterar tjänstemän och kollektivanställda främst inom industrin.

Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Industri Support Värmland AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 16 oktober 2022

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024