OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs i den lilla organisationen (14 medarbetare) med ordning på ekonomin och med trevliga kollegor.
Med start i höst får du ansvara för vår ekonomihantering på ett brett plan, från budgetering, löpande redovisning (koncern och dotterbolag) och hantering av kund- och leverantörsreskontra, löner och moms till uppföljning och analys. Du blir även superuser för projekt & rapporteringssystemet Millnet och ekonomisystemet Fortnox.
Vi ser gärna att du har mångårig erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete och känner dig helt trygg i rollen som ekonomiansvarig. Att du är intresserad av vad IT kan göra för att underlätta arbetet är ett plus.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80–100 procent med tänkt tillträde i oktober 2023 och inleds med en provanställningsperiod.
Om oss
Development partner är en medarbetarägd konsult- och fastighetsutvecklare med kontor i Göteborg.
Vi är en oberoende partner som utvecklar mark- och fastighetsprojekt som bidrar till högre livskvalitet samt ett mer hållbart och klokt samhälle. Vi är verksamma i hela förädlingskedjan från att identifiera utvecklingsbara projekt, från planskedet till genomförandet i roller som projektchef, projektledare eller rådgivare. Genom att vi är en oberoende partner har vi möjligheten att ha slutmålet i fokus under hela processen. Vi utför även projekt i egen regi eller som delägande part i joint venture.
Vår värdegrund bygger på tre kärnvärden:
- Enkelhet – vi krånglar inte till det.
- Generositet – vi delar med oss.
- Helhetssyn – vi vänder på alla stenar.
Development Partner grundades 2009 och har sedan dess haft en stadigvarande tillväxt. 2022 omsatte koncernen 24,8 Mkr och har en AAA-kreditrating.
Läs mer om oss på vår hemsida: www.developmentpartner.se
Vi kommer börja hantera ansökningar före sista datum för ansökan.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anne Lundgren via mail anne@developmentpartner.se eller telefon 0766 23 66 87.