OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PRIMA OFFICE AB utvecklar, tillverkar och marknadsför egna funktionella förvaringssystem för post-, blanketter och tidskrifter i Sverige och med försäljning till ett flertal exportmarknader.Företaget etablerades 1987 och kontoret ligger på Kungsholmen i Stockholm där vi idag är 5 anställda.Eftersom vår ekonomiansvarig till vintern går på föräldraledighet söker vi nu en vikarie hennes ställe.Vi söker nu en kvalificerad ekonomiansvarig med minst fem års erfarenhet av liknande arbete.Dina främsta arbetsuppgifter - Ansvara för företagets ekonomifunktion - Löpande redovisning och avstämningar - Månads- och årsbokslut - Inkomstdeklaration - Moms- och skattehantering - Rapportering och analys - Likviditetsövervakning - Lönehantering Mycket goda kunskaper i engelska och svenska är ett krav.Du kommer att få arbeta tillsammans med glada och trevliga arbetskamrater där stämningen är på topp.Företaget är under stark utveckling med nya produkter på flera europeiska marknader och vi ser fram emot en spännande tid framöver.Kontoret är beläget i fräscha och trivsamma lokaler på plan 6 med utsikt över Karlbergskanalen.Vi arbetar med Hogiasystem.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Lars Ölander
0854587650
VD Lars Ölander