Ekonomiansvarig/Kontorist

Arbetsbeskrivning

Vi är ett nystartat företag inom import och export, handel- och agentförsäljning av inne- och utemöbler, dynor mm. Arbetet innebär i stora drag - Sedvanlig bokföring, kund- och leverantörsreskontra med löpande redovisning - Korrespondens svenska och engelska - Samt andra förekommande kontorsgöromål Under vissa perioder krävs det att kunna arbeta självständigt och att kunna ta egna initiativ, då undertecknad är på andra uppdrag. Utbildning/Erfarenhet Du skall helst ha ett par års erfarenhet med liknande uppgifter, fördel är om ni arbetat med import och export. Goda kunskaper inom Officepaketet, Excel i synnerhet. Du ska tycka om att ha många bollar i luften. Vi ser även att du är en lättsam, glad, och positiv person. Eftersom det börjar dra ihop sig kommer vi att ta ansökningarna i beaktande efter hand de kommer in.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010