OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en ekonomiassistent till ett längre uppdrag på ett företag i norrort. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att sköta leverantörsreskontra kring företagets varu- och fraktfakturer. Det innebär ankomstregistrering, distribuering för attest, fakturakontroll, slutkontering samt godkännande för betalning. I arbetet ingår det även arkivering och allmän administration. För tjänsten krävs det ekonomiskt gymnasium eller motsvarande. Du ska ha arbetat med liknande arbetsuppgifter 1-2 år och det är meriterande om du har erfarenhet av Movex. Vi förutsätter att du som söker har goda kunskaper i officepaketet och i det engelska språket. Som person bör du vara social, noggrann och strukturerad. Du måste kunna arbeta självständigt och våga ta egna initiativ. Låter det intressant så skicka gärna in en ansökan till oss! Vi kommer löpande kalla till intervju.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719