OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bestseller Retail AB söker en självgående ekonomiassistent med något års erfarenhet av leverantörsreskontra.Bestseller Retail är stora inomdetaljhandeln med ansvar för ett 40-tal butiker och deras administration.Företaget är beläget i centrala Stockholm. För mer info gå in på www.bestseller.com Företaget befinner sig just nu i ett läge där de behöver extra back-up under två månader.Din främsta arbetsuppgift som ekonomiassistent kommer vara att ansvara för leverantörsreskontran.Vid eventuella problem kommer du självständigt att reda ut dessa.I dina arbetsuppgifter ingår vidare att stötta övriga på ekonomiavdelningen med löpande ekonomiuppgifter. Vi söker dig som * Har tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra * Har en högskole-/ universitetsutbildning inom ekonomi * Har skinn på näsan och är självgående * Tidigare har arbetat i affärssystem som Navision eller liknande Start: Omgående Arbetstid: 8-17 Heltid i två månader framöver Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00