OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I din roll som Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- kontera fakturor
- eventuellt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning
Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och kommer att pågå minst till och med augusti, med eventuell möjlighet till förlängning därefter.
Det är en heltidstjänst (100%) varav minst 3 dagar på kontoret i Södertälje och 2 dagar hemifrån.
Om dig
Viktigt för tjänsten är:
- Kunskap i kontering av fakturor och byggmoms.
- Mycket bra kunskaper i ekonomisystemet Unit4 / Agresso, primärt fakturadelen.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Erik Örvell på e-post erik.orvell@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco | Konsult | Interim | Stockholm | Södertälje | Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147