OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inpeople Sverige AB
Om oss
Inpeople är en HRM partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder Rekrytering, Personaluthyrning, Personbedömning och övriga HR-tjänster inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och ca 100 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Växjö söker vi nu dig som vill jobba som ekonomiassistent. Du kommer vara anställd av oss på Inpeople och uppdraget löper på heltid i ca 1,5 år.
Du kommer arbeta med hantering av leverantörsfakturor, bokföring, påminnelser, inkassohantering, kundregister etc.
Din profil
Vi söker dig som arbetat som ekonomiassistent tidigare och som har relevant utbildning inom ekonomi.
Som person är du noggrann, självständig och trivs med att arbeta med siffror.
Du hanterar Excel obehindrat och kan lätt sätta dig in i nya system.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!