OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent till centralt beläget kontor med bra pendlingsmöjligheter. Du kommer 1-2 dagar/ vecka bistå ekonomichefen med diverse löpande arbetsuppgifter. Du kommer ansvara för alla leverantörsfakturor, bokföring och kontering av dessa. Du kommer utöver detta arbetat med eurocardfakturor, kvitton[samt[samla in underlag till dessa. Kontoavstämningar och så småningom även kunna/vilja lära dig lönehanteringen på företaget. Du kommer ev. förväntas arbeta mer timmar vid arbetsanhopningar eller vid ordinarie personals semester eller frånvaro. Du ska ha några års erfarenhet inom ekonomiarbete. Ha vana från bokföring och gärna vana/förståelse för bokslut. Vana från löner är ej ett krav men om du tidigare arbetat med detta är det en merit. Du skall inte ha behov att att arbeta heltid då denna tjänst i dagsläget enbart är en deltid. Har du annan sysselsättning att kombinera detta med så har du här möjlighet att styra dina arbetstider.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001