OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Engra Telecenter AB grundades 1999 och är ett snabbväxande företag inom försäljning av telekomrelaterade produkter och tjänster till företag.Företaget ingår i Ring Up kedjan som är Sveriges ledande telekomkedja för företag.Våra kunder består av allt från mindre till några av Sveriges största företag.För att kunna möta en ökad efterfrågan och bibehålla dagens höga servicenivå behöver vi förstärka vårt team med en ekonomiassistent.Dina arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med företags interna ekonomi såsom löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, lönehantering samt övriga administrativa uppgifter.Några av de övriga arbetsuppgifterna kräver kontakt med våra kunder per telefon. Din profil: Du har tidigare arbetat med bokföring samt andra administrativa göromål och du är extremt noggrann.Du är målinriktad och initiativtagande - med egen drivkraft.Du är entusiastisk och serviceinriktad och tycker om att arbeta med människor.Kunskap om Hogia bokföringsprogram samt Pyramid affärssystem är ett plus men inte ett krav. Engra erbjuder: En arbetsplats där man med rätt inställning kan erbjudas goda utvecklingsmöjligheter samt fortlöpande utbildning.Företaget har sitt kontor i Sollentuna och vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete i en stark och växande bransch.Fast lön. Vi vill ha din ansökan senast den 28 februari 2006.