OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med några års erfarenhet.
Tjänsten innebär bl a hantering av leverantörsreskontra, kontering, avstämningar, elektronisk fakturahantering.
Har du en ekonomutbildning i grunden är detta ett plus likaså bra kunskaper i finska, i tal och skrift.
Tjänsten är en bemanning i ca 6 månader och på 50%.
Start omgående, därav sker urval löpande. Sök tjänsten på www.personalpoolen.se med CV och personligt brev. Har du frågor kring tjänsten kontakta Personalpoolen, Pernilla Dawidson, 019-12 60 59.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001