OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker omgående en ekonomiassisten för ett uppdrag på tre månader.Placering är i Danmark, strax utanför Köpenhamn, med goda pendlingsmöjligheter från Malmö.Tillträde sker snarast och efter tre månader finns chans till rekrytering.Arbetet Arbetet är varierande och som assistent till Business Manager kommer du att arbeta som spindeln i nätet med kontakter med både underleverantörer, kunder och den egna finansavdelningen.Dina huvudsakliga uppgifter blir att ta hand om, strukturera och administrera all fakturahantering.Eftersom arbetet är varierande är det viktigt att du är flexibel och lyhörd, att du inte är rädd för att hugga i där det behövs samtidigt som du arbetar självständigt och har lätt för att kommunicera och skapa relationer.Din bakgrund Du är civilekonom, gärna inom redovisning eller finansiering.Du har åtminstone något års erfarenhet av arbete med arbete som ekonomiassistent och du har goda kunskaper inom redovisning, bokföring och fakturahantering.Du talar och skriver engelska flytande.Har du sedan kunskaper i danska eller ett intresse för telecom och data så är detta ett plus i kanten.Som person har du ett välutvecklat analytiskt tänkande, arbetar strukturerat och metodiskt samtidigt som du är självständig och lösningsorienterad.Anställningsform Uppdraget är på heltid under tre månader med placering i Köpenhamn.Tillträde sker snarast.Efter tre månader finns chans till rekrytering.Eftersom rekryteringsprocessen redan är igång läser vi ansökningar löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcus Enochsson
040-615 16
Catarina Svensson
040-615 16 00