Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifterna kommer att bestå av löpande bokföring, leverantörsreskontra, kundreskontra och fakturering.Tjänsten innefattar även kontering, registrering, attestering och avstämningar.En liten del av tjänsten kommer också att bestå i att ha hand om receptionen och sköta löpande administration. Vi söker dig som har minst två års erfarenhet ifrån ovanstående arbetsuppgifter.Vi letar efter dig med en administrativ förmåga och goda ekonomiska kunskaper.Som person bör du vara strukturerad, noggrann och ha en stark ansvarskänsla.Vi värdesätter att du är kundfokuserad, självgående och positiv.Då tjänsten tillsätts snarast är du välkommen med din ansökan omgående!Du ansöker via Adeccos hemsida.

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010