OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uthyrningsuppdrag söker vi nu en ekonomiassistent som har vana av att arbeta med fakturahantering, konteringar, kassaflöden, manuella registreringar av betalningar, leverantörsreskontra samt kundreskontra. Vi tror att du som söker är gymnasieekonom med några års dokumenterad erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du behärskar obehindrat Officepaketet och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Baltazar. Som person är du noggrann och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter utan att tumma på kvaliten. Du har lätt för att se sammanhanget i din uppgift och är trygg i dina arbetsuppgifter. Tjänsten är heltid och är en tillfällig anställning med start omgående. Låter det intressant söker du tjänsten på vår hemsida www.inhouse.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013