Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

För uthyrningsuppdrag söker vi nu en ekonomiassistent som har vana av att arbeta med fakturahantering, konteringar, kassaflöden, manuella registreringar av betalningar, leverantörsreskontra samt kundreskontra. Vi tror att du som söker är gymnasieekonom med några års dokumenterad erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du behärskar obehindrat Officepaketet och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Baltazar. Som person är du noggrann och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter utan att tumma på kvaliten. Du har lätt för att se sammanhanget i din uppgift och är trygg i dina arbetsuppgifter. Tjänsten är heltid och är en tillfällig anställning med start omgående. Låter det intressant söker du tjänsten på vår hemsida www.inhouse.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 december 2006
  • Ansök senast: 29 december 2006

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010