OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget::
Arbetsuppgifterna är kund och leverantörsreskontra, fakturahantering samt diverse administrativa arbetsuppgifter.
Vi erbjuder!:
Tillträde: Januari 2014
Omfattning: Deltid, ca 40 % 1-2 dagar/veckan
Uppdragstid: 12 månader
Placering: Helsingborg
Kvalifikationer::
Vi tror att du som söker denna tjänst har en gymnasial utbildning i ekonomi och några års erfarenhet av arbetet som ekonomiassistent. 2 års erfarenhet av kund och leverantörsreskontra är ett krav. Då tjänsten är på ca 40 % ser vi gärna att du har annan huvudsaklig sysselsättning. Du bär på ett ekonomiskt sinne och som person är du initiativrik, driven och självgående. Att du behärskar Officepaketet ser vi som en självklarhet.
Ansökan::
I denna rekrytering samarbetar Joblink AB med Joblink. Ansök via www.joblink.se, bifoga vänligen CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så sök gärna tjänsten så snart som möjligt dock senast den 2013-12-14. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Mathilda Wasting, 0723-653420.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Charlotte Sahlin
0708-100546
Mathilda Wasting
0723-653420
Martin Samuelsson
Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Rekryteringskonsult Marie Engdahl
040-661 39 90
0721-88 02 13
Marie Engdahl
0721-88 02 13
Rekryteringsansvarig Christina Hedman
040-661 39 90
0721-81 20 58
Jenny Nilsson
Christina Hedman
0721-81 20 58