OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Akut- och rehabiliteringsdivisionens administration Akut- och rehabiliteringsdivisionen består av sex olika verksamhetsområden och har i uppgift att utveckla samarbetet med primärvård och länets kommuner för att förbättra den akuta sjukvården för länets invånare.Sammantaget arbetar cirka 1100 anställda inom divisionen.Divisionen har en central administration med stödfunktioner inom personalfrågor, ekonomi, vårdprocesser och IT.Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter är hantering av divisionens leverantörsfakturor genom kontroll, ankomstregistrering och betalning.Du sköter även divisionens kundfakturering.Du bistår verksamhets- och avdelningscheferna med mindre utredningar och ekonomiuppföljning.Du medverkar i att utveckla divisionens ekonomiadministrativa rutiner.Du ingår organisatoriskt i divisionens stab och är underställd divisionsekonomen.Vi erbjuder arbete på deltid 75 % och en tillsvidareanställning.Tillträde 1 oktober eller enligt överenskommelse.Kvalifikationer Gymnasieekonomexamen eller motsvarande.Du är noggrann och strukturerad.Andra viktiga egenskaper är flexibel och serviceinriktad.Du har vana från bokföringsprogram samt Excel.Du arbetar självständigt och har god samarbetsförmåga.Erfarenhet av Agresso är meriterande.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Larsson
018-611 20 06
Eva van der Meiden
018-611 52 82
Helena Eriksson
018 - 611 79 18
Ann-Sofi Stadell 018-6115197
Ulla Åhlander 018-6118803
Enhetschef, Torsten Flink, 018-611 25 47.
Vårdansvarig, Lena Silén, 0171-41 83 87.