OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent Företaget Vi jobbar närmare våra kunder och medarbetare med personaluthyrning och rekrytering.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda och vi ska vara branschens bästa arbetsgivare.Arbetsbeskrivning Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ekonomiassistenter som kommer arbeta ute hos våra uppdragsgivare framförallt i Solna.Du kommer arbeta inom följande ansvarsområden; - Löpande bokföring, kontoavstämningar, månads - och årsbokslut. - Ansvara för fakturering samt kund- och leverantörsreskontra.- Upprätta momsdeklarationer, uppbördsdeklarationer samt övriga myndighetskontakter.- Upprätthålla goda relationer med bank och revisor.Erfarenheter Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av adekvata arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Du är flexibel och serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med andra människor. Söka detta jobb För att kunna söka detta jobb måste du registrera ditt CV i vår databas på www.jobzone.se/regcv.asp Om du redan har gjort det, ska du bara logga in med ditt användarnamn och lösenord.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514