OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du vill utvecklas i ett dynamiskt företag och ha mycket kontakter med både interna och externa kontakter är detta ett arbete för dig.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
Assistera Area Sales Managers med att koordinera projekt, offerter och produktinformation.
Koordinera och utveckla försäljningen till Irland och Ryssland med offerter och produktinformation, i samarbete med Area Sales Managers.
Ansvara för besök på Open Market.
Framtagning av statistik och priser åt Area Sales Managers.
Uppdatering av priser och prislistor.
Ansvarig för uppdatering och arkivering av olika avtal.
Inköp av give-aways, kundgåvor, julklappar.
Ingå i kundtjänst teamet och ansvara för allt som hör till leveranser, orderläggning, uteleveranser, leveransuppföljning, utfärdande av kreditnotor etc.
Utbildning/Erfarenhet
Du söm söker bör vara självgående, serviceinriktad och gilla att arbeta i ett högt tempo. Mycket goda kunskaper i engelska är ett krav och goda kunskaper i ytterligare ett språk är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Juliane Hormann