Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Nordic Wellness

Nordic Wellness är en av de ledande friskvårdskedjorna i Sverige. Vi jobbar som ett lag genom våra kärnvärden Fun, Movement, Strong och Together. Vi söker nu en ekonomiassistent till vårt huvudkontor på Backaplan i Göteborg.

Arbetet innebär traditionellt ekonomiarbete i form av löpande bokföring, kund- och kassaredovisning, avstämningar och löner, både tim- och månadslöner. På avdelningen finns totalt 15 personer. Vi söker dig med dokumenterad erfarenhet från en ekonomiavdelning med liknande arbetsuppgifter.

 Som person är du trevlig och social, har tålamod, är noggrann och stresstålig. Du har också lätt att anpassa dig efter nya uppgifter och personer och tycker om att jobba i en intensiv miljö på ett spännande, expansivt företag.

 De system vi arbetar i är BRP vårt kundsystem, Visma för bokföring, Agda för löner och Ascendo för leverantörsfakturor. Erfarenhet i dessa system är meriterande.

 Välkommen med din ansökan. Intervjuer kommer ske löpande så ansökan sker så snart som möjligt, dock senast 7 januari. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

 Vid frågor om tjänsten kontaktar du HR Chef Anna Lukasiak, epost anna.lukasiak@nordicwellness.se eller på telefon 0709-123356

 Vi tillämpar 6 månader provanställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Lukasiak HR-chef
0709123356
Anna Lukasiak HR-Chef
0709-123356
Therese Priscar
0738682565
Therese Priscar
0707902904

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Wellness STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: Enligt överrenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 december 2013

Besöksadress

Tegnergatan 21
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11140

Liknande jobb


21 november 2024