OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR Bolaget är en komplett HR-partner till våra kunder inom bemanning, rekrytering, outsourcing, omställning samt organisations- och ledarskapsutveckling.
Nu söker vi en ekonomiassistent till en av våra kunder i Karlshamn. Du kommer bli anställd av HR Bolaget och uthyrd till kund under minst 2 månader, med start efter årsskiftet. Tjänsten är på halvtid.
Arbetsuppgifter:
• Löner
• Fakturering
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Posthantering
Kvalifikationer:
Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Word och Excel, har du dessutom erfarenhet från Hogia och Kontek är detta mycket meriterande.
Du bör ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.
Utbildning:
Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi.
Profil:
Vi söker dig som är flexibel, prestigelös, serviceinriktad och självgående.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Intervjuer sker löpande och därför välkomnar vi din ansökan snarast möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenni Aronsson på HR Bolaget, 0768-81 27 69.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Skoog
Jenni Aronsson
Hans Åkesson
Ulrika Olsson