Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning


HR Bolaget är en komplett HR-partner till våra kunder inom bemanning, rekrytering, outsourcing, omställning samt organisations- och ledarskapsutveckling.

Nu söker vi en ekonomiassistent till en av våra kunder i Karlshamn. Du kommer bli anställd av HR Bolaget och uthyrd till kund under minst 2 månader, med start efter årsskiftet. Tjänsten är på halvtid.

Arbetsuppgifter:

• Löner
• Fakturering
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Posthantering


Kvalifikationer:

Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Word och Excel, har du dessutom erfarenhet från Hogia och Kontek är detta mycket meriterande.

Du bör ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.

Utbildning:

Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi.

Profil:

Vi söker dig som är flexibel, prestigelös, serviceinriktad och självgående. 

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Intervjuer sker löpande och därför välkomnar vi din ansökan snarast möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenni Aronsson på HR Bolaget, 0768-81 27 69.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Skoog

Jenni Aronsson

Hans Åkesson

Ulrika Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HR-bolaget Karlskrona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Halvtid
  • Publicerat: 9 december 2013

Besöksadress

Borgmästaregatan 9
None

Postadress

Norra Smedjegatan 4
Karlskrona, 37133

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024