OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent till ett företag i Solna. Tjänsten som ekonomiassistent innefattar i första hand arbete med företagets leverantörsreskontra. I rollen ingår även att vara behjälplig i bokslutsarbetet samt vara kontaktperson gällande intrastat som sköts extern. Du som söker har gymnasieutbildning eller motsvarande samt datorvana. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav. Vi ser att du som söker tjänsten är en noggrann och strukturerad person. Det är dessutom viktigt att du är flexibel och har ett högt engagemang. Till en början kommer du att arbeta som konsult för Placera Personal för att i ett senare skede övergå till en anställning hos kundföretaget. Vi kommer löpande att kalla till intervju så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719