OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Tumba söker vi nu en ekonomiassistent. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och löper i sex månader med chans till förlängning i ytterligare sex månader.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantering av inlästa teckentolkade leverantörsfakturor. Följande arbetsuppgifter ingår:
* Kontrollera att rätt antal inlästa leverantörsfakturor har utförts.
* Kontroll av fakturalogg och utredning av uppkomna felaktigheter
* Upplägg av nya leverantörer
* Åtgärda preliminära fakturor
* Löpande bokföring
* Kontering
* In ? och utbetalningar
Din profil
Du som söker är minst gymnasieekonom med minst ett par års relevant erfarenhet. Du har lätt för att sätta dig in i nya affärssystem och arbetsuppgifter.
Som person är du kommunikativ, stresstålig, noggrann, analytisk, med hög ansvarskänsla. Du kommer att ha många kontaktytor i organisationen så det är viktigt att du är serviceminded.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Elin Nassirbakly på tfn: 0733-571790.
För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3281
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect.engage.succeed.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229