OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Ekonomiassistent till Älmhult
En av våra kunder i Älmhult behöver stärka upp sin ekonomiavdelning och söker därför en stjärna som vill jobba ca 2 - 3 dagar / vecka.
I dina ansvarsområden ingår bland annat
Kund- och Leverantörsreskontra
Betalningar
Fakturering
Andra löpande uppgifter som finns på en ekonomiavdelning
Din profil
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning med inriktning administration/ekonomi eller motsvarande och några års erfarenhet av liknande arbete. Du gillar siffror och att fixa och dona. Goda kunskaper i Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av Jeeves. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Du är arbetsvillig och har driv, passion och engagemang och ser möjligheter i stället för problem. Du är ansvarsfull och noggrann i ditt arbete samt bidrar med en positiv arbetsinsats.
Tjänsten börjar som en uthyrning på ca 2 – 3 dagar/vecka med flexibel arbetstid. Uppdragets längd är ca 5 - 6 månader.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och du är välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, på 0733 763 988.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816