OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning som är belägen på Gåshaga. Du kommer att arbeta främst med fakturering, statistik, rapporter, underhåll av kundregister, kundreskontra samt en del avstämningar. Rollen innefattar dessutom samarbete med våra kunder.
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet från tidigare tjänst som Ekonomiassistent. Du ska ha god förståelse för det ekonomiska flödet, ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och ha mycket goda Excel-kunskaper. Vi arbetar i Visma Busines och det är meriterande om du tidigare arbetat i det systemet. Vi lägger stor vikt vid din sociala kompetens samt din vilja att utvecklas. Du är noggrann, flexibel, stresstålig, självgående och har siffersinne.
Tjänsten är en visstidsanställning som till att börja med kommer att vara 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde kommer att ske omgående.
Välkommen med din ansökan, bestående av personligt brev samt CV, till jobb@apotekstjanst.se märkt "Ekonomiassistent" gärna så snart som möjligt då urval och intervjuer kommer att ske löpande, dock senast fredag 31 januari.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta Åse Berglund, CFO, 08-546 03 706.
Vi ser fram emot din ansökan!