OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på 170 miljarder SEK.Adecco har 6600 kontor i 70 länder över hela världen .I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Vi söker för vår uthyrningsverksamhet en ekonomiassistent.Du kommer att vara anställd på Adecco och arbeta hos en av våra kunder i Växjö i ca 3 månader.Du som söker har troligtvis ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå eller erfarenhet som bedöms likvärdig.Det är önskvärt att du tidigare har arbetat inom ekonomiavdelningen på något företag, och då gärna med fakturahantering.Arbetsuppgifterna på detta uppdrag består till största del av att scanna in fakturor.Som person är du framåt och tycker om utmaningen att arbeta som konsult.Egenskaper som är viktiga i detta uppdrag är: - noggrannhet - driven - flexibel i konsultrollen Varaktighet: ca 3 månader med chans till förlängning inom Adecco Då tjänsten kommer att tillsättas i början av Januari vill vi ha din ansökan snarast.Urval och intervjuer sker löpande.